Thursday, November 24, 2011

Review website seorang sahabat


Kali ini saya nak ulas berkenaan website yang lain daripada yang lain iaitu langitilahi.com. Website ini dimiliki oleh saudara Hilal Asyraf dan bersama sahabat-sahabat beliau. Sebelum saya mengupas tentang website ini terlebih dahulu semestinya anda semua ingin mengetahui siapakah Hilal Asyraf.

Beliau adalah pengasas kepada laman web LangitIlahi.Com, dan pengerusi Syarikat Langit I Enterprise. Di samping itu, beliau juga adalah seorang penulis yang terjun ke dalam medan fiksyen dan non-fiksyen. Antara karya-karya fiksyennya adalah: Novel VT, Novel Sinergi, Novel Hero dan lima novel termasuk satu kumpulan cerpen yang lain. Beliau juga pernah mendapat johan Hadiah Sastera Johor Kategori Kanak-kanak 2011(Novel Remaja Mulia)

Kita berbalik semula kepada kandungan website ini. Tujuan utama website LangitIllahi.com adalah untuk mengajak diri dan masyarakat pulang kepada Allah SWT. Targetnya adalah dapat menjadi satu 'brand' yang akan membawa diri dan masyarakat pulang kepada Allah SWT.

Kupasan yang terdapat dalam website tersebut amat menyentuh jiwa sekiranya para pembaca dapat menghayatinya dengan baik dan digunakan dalam bahasa yang amat santai supaya lebih mudah untuk difahami. Adalah amat rugi sekiranya kita tidak mengambil info-info yang terdapat di dalamnya yang amat bermanfaat untuk diaplikasikan dalam kehidupan insyaallah.

Website ini juga ada fanpagenya yang tersendiri iaitu : http://www.facebook.com/langitilahi?sk=info

Semoga semua dapat mengambil manfaat daripada website ini.

1 comments:

Unknown said...

hari tu hilal asyraf bagi salam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...