Wednesday, January 18, 2012

Sakitnya perut

Kredit: google.com

Hari saya ingat baru nak pergi kerja tapi tiba-tiba sahaja perut memulas terus tidak ada mood nak pergi kerja. Sakit juga. Lepas itu cubalah tidur pula untuk hilangkan sakit perut. Dalam masa 2 jam selepas itu perut saya ok sedikit. Mungkin gara-gara semalam makan terlampau banyak rasanya.

Semalam saya pergi ke gerai Pegaga di seksyen 2 Shah Alam dan pergi ke tempat favourite yang selalu saya singgah. Bila sampai sahaja di sana tempat untuk gerai makanan yang saya selalu makan penuh. Jadi terpaksalah menumpang di kawasan gerai orang lain.

Apabila datang sahaja pelayan saya oerderlah air teh o ais untuk tidak melukakan hati kawasan gerai yang saya menumpang itu. Apabila kita pesan air pelayan biasanya akan bagi gelas besar. Memang tersilap besar. Dah sampai baru teringat. Dalam masa yang sama juga saya pergi order cendol di kedai Pegaga. Cendol di gerai itu sangat sedap. Memang terbaik. Menu makan pula ialah nasi sup daging.

Banyak juga saya melantak semalam. Nanti tidak tahulah macam mana nak bagitahu kepada bos. Mood sedih. Huhuhuhu.. Tawakkal jelah.

11 comments:

Sharifah Al Yahya said...

bos boleh faham tuu nanti. hee~
bersabar lahh ye :)

Cik tikah said...

haa! lain kali beringat bila makan tuh taw :)

Nurul Iman Rosman said...

tu lah, tau pelahap je. haha :D

Azekzk said...

ngidam cendol sbnrnye. Hehehe

khairul said...

kena beringat len kali

fatin amalina husna said...

aiyoo..mkn x igt nie..

Phat said...

byk nya mkn hehe

Cik Yuyu said...

heee.. jangan risau2..sumenye okay nti.. ^^

::cik asha:: said...

tu la makan x ingat orang..
kan dah sakit perut..huhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Byk mkn tu yg sakit perut tu.. :)

Hanif said...

minta mc...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...