Friday, January 13, 2012

Ayat jangan jaga tepi kain orang bahaya!!!

Pernah tidak anda tengok orang kena tikam tetapi yang ini lagi dasyat. Ada orang lalu tepi mangsa yang kena tikam tapi cuma tengok sahaja tanpa sebarang reaksi dan meneruskan perjalanan seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku. Memang dasyatlah. Video ini berlaku di China. Jom saksikan video di bawah.

Adakah suatu masa nanti rakyat Malaysia pun akan jadi sedemikian rupa? Ini kerana kebanyakan orang di bandar besar hanya mengambil tahu tentang diri sendiri sahaja tanpa memikirkan tentang keadaan masyarakat. Mungkin ada juga tapi hanya segelintair. Wallahuallam.

4 comments:

Koding said...

Aku rasa kes ni sama sebagaimana seorang kanak2 dilanggar kenderaan yang heboh 3-4 bulan yg lalu...
Tak ada siapa yang kisah..
Moga perkara sebegini tak berlaku di Malaysia..

Aishah Jahirah said...

kejam depan mata tu...

::cik asha:: said...

org kat bandar2 mmg xnk amik taw hal org..kadang2 benda depan mata pon diorang xpedulik..

khairul said...

mmg terok btol la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...