Friday, December 16, 2011

Ekor cicak dalam kuah roti canai


Pagi tadi masa saya tengah makan roti canai dan cicah dengan kuahnya, tiba-tiba sahaja ternampak ekor pelik dalam kuah dal. Nak makan pun rasa seram kerana rasanya macam bentuk ekor cicak tapi tidak tahulah betul ataupun tak.

Bila saya tanya pelayan kedai makan itu ekor apa? Tahu apa yang dia jawab? Tak tahulah. Sabar jelah. Tapi saya tetap habiska roti canai tu sebab dah terlalu lapar sangat. Kuah dalnya memang saya tidak sentuh dah.

Rasanya lain kali tak makan dah roti canai kat kedai tu. Seram siot.

Balik sahaja dari kedai makan saya terus google dan tengok kembali gambar ekor cicak yang ada dalam google. Nampak macam sama je.

Ini gambar yang saya jumpa di google


18 comments:

Qil_H0shi said...

ay0k.,gelinyer.,lau sy dah blk cm 2 jew

Azekzk said...

memang geli giler. Tobat x makan dh lps ni.

.: iEyLa :. said...

erkk..biar betol..agak2 la org kedai tu..

Azekzk said...

Yang paling geram boleh dia cakap x thu. Sya ni plak bkn jenis yg suke marah org.

Teacher Basariah said...

euuu..gelinya..huhu

Nana Leina said...

yurk,...mcm mana boleh ada pulak?cuai btul

Azekzk said...

entahlah. rasa geli plak tiba2 ternampak time mkn. huhuhu.

.::: mr IQ :::. said...

itu sotong la wei....

NHMS said...

kalau sye sumpah tak makan dah roti tu. blah je.. =.=

shuhada said...

ewww...gelinye...kedai mane tuh..

Azekzk said...

Kedainya sekitar shah alam.

Cik tikah said...

ok, gelinya!! wekk!

Ckin Kembaq said...

aduh..pasni jangan makan dah..minta suruh dia tukar..adeh..

ILA HonEyBuNNy said...

errkkk??

siyes geli geliman neh...

MABK said...

uuueeeekkkksssss....

nurkaloi said...

euwwwwww
gerunnn !!

syahirooAhmad said...

eeeeeeeewuuu.... nak muntah seeyy.. x dapat bayangkan.. kalau kene, mau saya melenting...

sotong? hahha. sotong mana ade dlm kuah dal. haish.

Kak Eiza said...

Uwekkk... Eii nape g habiskan roti tu..kena warning kat tukang masak tu bg pengajaran sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...