Monday, October 31, 2011

Video kebiadaban Israel telah tersebar di youtube

Polis Zionis itu telah menendang dan memukul keluarga Palestin secara kejam, termasuk menganiaya perempuan dan anak-anak tanpa belas kasihan walaupun mereka terus menangis dan menjerit-jerit.

Dalam video itu, polis Zionis menarik secara paksa seorang anak dari dakapan orang tuanya, dan anak itu menjerit dengan sangat kuat. Ibunya berusaha untuk menghalangi penganiayaan itu akan tetapi pasukan polis Zionis itu menghalanginya dan memukul wanita tersebut sehingga jilbabnya terbuka. Wanita itu pun akhirnya hanya mampu menangis.

Diakhir video itu memperlihatkan ditangkapnya seorang pemuda Palestin, kemudian dibawa ke dalam kenderaan polis pasukan khas Zionis, dengan kedua tangan dibelakang digari


Apabila tengok video ini hati merasa pedih yang teramat sangat kerana kita tidak mampu untuk berbuat apa2. Cuma dapat berdoa supaya Allah membalas semula kezaliman rejim zionis.

Source : Haluan Palestin

9 comments:

Anonymous said...

Geram aku bile tgk tentera israel buat mcm tu....

LoVeOFMyLiFe said...

ish..ya allah..

allinOne said...

lenyapkan israel dari peta dunia.

NiA said...

Ya Allah..jahat nya...smuga Allah membalas segala kejahatan Isreal.!!

MiSaEi said...

jahanam israel...aku sakit hati...Ya ALLAH...saki ati nie...sian baby tu...Ya ALLAH selamatkan la Palastine..AMIN Ya Rabbal Al Amin

Nuriy Arisa said...

Ya Allah..kejam nye israel...
Moge Allah S.W.T membls kekjaman dorg..:(

ctk said...

em..nk nangis..ya tuhan...hanya engkau dpat membalasnya :"(

iman nasuha said...

zalimnya... rasa macam kita ni tak mampu nak buat ape2 je...

IZYAN KAHER said...

lagi geram with the person who's recorded this ..
he just simply record without doing anything!! :O

#israel laknatullah..only Allah know better on hw to punish you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...